torsdag 27 januari 2011

öppet hus!

hej bloggen i dag har det varit öppet hus på skolan, det var roligt för jag träffade några gamla klasskompisar från björkhaga skolan det var jätte kul, tyckte jag men jag tyckte det var en dum tid klockan 9 på morgornen om man ville så fick föräldrar komma,  men klockan nio nej det tror jag inte är en bra tid för dom jobbar ju då eller  ja vissa som kanske har jobb, min pappa har jobb han är snickare  och är jätte duktig men nu ska jag inte blogga om   men klockan 9 hade vi eng  då kollade vi på en engelsk film den var faktiskt bra tycker jag..... sen efter filmen så pratade vi om  texten på filmen hur man uttalar det... sen hade vi rast och bla bla bla  och sen skulle min kompis  till terapi med hasse då våran musik lärare sen så var jag själv gick runt lite på skolan sen så kommer björkhaga skolan o hälsade  på det var och innan björkhaga skolan kom så kom huddinge skolan eller vad den skolan   nu heter kom dit  och vi jag o min kompis känner igen en kompis som har gått förut  i björkhaga skolan som heter Javier   då fick jag prata om vad mitt pogram heter est förkottning på estetiska pogrammet men men, vi har satt ihop est med HP pogrammet, så jag fick prata om vad vi har gjort tillsammans med HP pogrammet  fast vi har inte samma ämnen eller vi har men inte typ affärs ämnen då  för det har hp men nu  säger jag våran klass vad vi har och håller på med  att göra  sen  så efter en stund så kom björkhaga skolan då gick dom runt jag var typ deras mentor typ kan man kalla det så jag visade runt   typ vart mat o boende ligger mitt klassrum ja ni vet vad jag menar, sen så gick dom ner till verkstan där fip killarna är  då kom riro min kompis som hade hasse en stund och hälsade  på björkhaga skolan när dom var här då  så  sen gick hon jag o  björkhaga skolan och manne våran  assistent ner till fip sen så  visade vi runt där med typ och sen gick jag o riro upp för vi skulle ha musik klockan 10  typ   vi gick in till musik rummet sen så var vi alla plats och sen efter det så kommer björkhaga upp igen och lyssnar på oss när vi sjunger det va as kul tyckte jag men ni får ha det så bra så syns vi i morgon juste jag har fått nya kläder   som mamma har köpt får visa dom i morgon puss o kram /j

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vilka från björkhaga var på din skola ??

Vad kul att dom från din gamla skola kom till dej o sågbäck skolan heter det i huddinge kanse är den du menar vet inte vilken skola det du menar annars om det inte är den och bra att du hade kul på öppet hus på din skola ..

vill veta kan säga det på msn hej då från annwi kram

Isabella (tinkerbella.blogg.se) sa...

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir ♥