måndag 3 januari 2011

måndag den 3 jan 2011 jag och pappa på bio

hej bloggen,. i dag  så vaknade jag kl 12 lite sent men aja,
 jag  gick ner till vardagsrummet och åt frukost det blev oboy med tre mackor
ena mackan var, det jul korv på  och dom andra på var det julskinka  sen   gick jag upp  och borsta  tänderna, klockan var 1 då bytte om mig till andra kläder. sen så åkte jag o pappa till heron city  klockan var 2 när vi kom fram. vi köpte popcorn och varsin läsk. och köpte våra, bio biljetter vi gick in till bio salongen, och satte oss på våra plaster i mitten bästa platsen tycker jag, vi ska se på harry potter och dödsrelikerna del 1 det var reklam innan.. den filmen skulle börja sen började filmen, lampan var tänd  i bio salongen jag undrade vad är det här  för han som sköter ljust släckte inte förrän,  filmen började så vi fick se filmen ganska länge, sen släckte han hmm, jag tror han hade fest i går eller nått så tänkte jag, jag tyckte den filmen var bra.... filmen var faktsikt lång det  är därför domm har delat filmen  så det kommer del 2 i sommar 2011 men kommer inte i håg när, klockan var 3  den var inte slut , sen blev klockan 4 men då var den inte slut sen var  klockan 5 då var den slut men  han som sköte ljust han tände inte ens det tyckte jag var konstigt. det var inte många som kollade på den filmen det var typ bara jag och pappa sen var det andra där  typ 12 eller 13 stycken eller nått ..  vissa satt fortfarande kvar fast filmen var slut. men jag gissar att dom väntar tills han  ljus killen tänder lampan typ.... men jag tror att han inte tände, på jätte länge eller nått? men jag tyckte den filmen var bra sen gick jag & pappa  till bilen vi skulle åka hem  det tog ett tag sen var klockan kvart i 6 när vi kom hem och nu är man hemma och bloggar om detta puss så ses vi i morgon
/jannica

Inga kommentarer: