lördag 15 januari 2011

I går till i dag pappa fyller år i dag

Hej i går så hade vi fest för min pappa eller ja, han fyller år i dag men vi hade fest det var jag Janne. Min älsta storebror sen Kristiran men andra bror mitt i mellan och min bror Janne. Och. Hans tjej Fia
Mamma mammas bror och morfar sen så kl 6 så kom Janne Fia Kristiran. Men sen lite längre fram så kom morfar och efter det så kom mammas lille bror Ronny och vi åt och drack :) och dansade och lyssnade på musik sn visade jag min skiva som jag har gjort med äventyrsläger det är en låt som handlar om äventyr kl var lite över tolv alla åkte
alla hem eller ja vi ringde en taxi som skulle komma den
kom men det tog lite tid att våra gäster skulle åka då drog
den i väg det tyckte jag var lite dumt aja sen. Så åkte
alla hem sen så vart kl 2 typ tror jag sen har man inte gjort då mycket grattis pappa på 40 årsdagen <3

1 kommentar:

PHOTOSHOES sa...

DIN KOMMENTAR: Hej fin blogg kram :)
SVAR: tack :)