måndag 7 mars 2011

1 skoldagen efter sportlovet

tja hoppas ni mår bra jag mår väl bra  men trött som *an i dag så har man  varit i skolan första skoldagen,
efter sportlov men aja i dag  skulle jag o min kompis tabuss till våran skola då, men bussen stog ju där. i tumba  fast vi väntade o väntade men det var den bussen,

men dom har  glömt och att ändra så  det stog björnkulla  vi undrade vart den åker till..... men sen sa ena buss killen  den här bussen går till hallunda!  vi går på den   sen åkte vi  orkar inte berätta allt men  vi är framme  i hallunda gick av  sen gick vi,vi skulle egentligen  till bortyrkahallen och styrkesträna http://www.aldrigvila.se/ hahah  men så blev det inte  så vi va kvar i skolan, för manne var sjuk  men aja... sen så
gjorde vi inte mera men  jag förstår inte på lisa hon säger ena gången vi ska ha föreställningen i december nej  i feb nej i mars snart kommer hon väl säga  april  nej men hon säger typ  att vi inte ska ha föreställning o det det tycker jag är  tråkigt men jag hoppas hoppas, hoppas vi får de för sen lite längre fram ska vi åka till turkiet  och spela upp den dära.... och det vill jag jätte gärna!!!!!

Inga kommentarer: