torsdag 3 mars 2011

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Jag blir på riktigt ledsen över att det finns så många bittra människor som har ett behov av att trycka ner andra människor. Vad får de ut av att säga/skriva sådant här? Bara för att man är en offentlig person är det då OK att skriva och säga vad som helst om honom/henne?

Är det kanske så att dessa personer tror att jag inte har några känslor… Ledsen att behöva göra er besvikna men jag är precis som alla andra - jag kan bli ledsen, jag kan bli glad.

varför är världen så? den kommer alltid vara så här,men om man har typ kommer från ett annat land så blir dom mobbad :( jag tycker det är hemskt vissa delar har jag tagit på E.M.D.S hemsida från mattes blogg men vissa har jag skrivit själv, men jag orkade inte skriva allt själv så jag tog då
när man vaknar på dagarna o ska till skolan blir man mobbad :(

Inga kommentarer: