söndag 20 mars 2011

träffade två underbara personer i dag

Hej i dag så åkte jag  och pappa  till tumba för vi va tvungna o köpa remsa istället för  förlänga busskortet, aja hur som helst  så köpte jag remsan, jag sa hejdå till pappa blablabla orkar inte prata om han nu haha. nej men så här är det halv 12 var jag nere i tumba tog  pendeltåget  till t centralen gick av dära. jag ringde min kompis och jag frågade vart är du?
Olivia jag sitter på en bänk
jag men vart någonstans på en bänk
Olivia på en  bänk
jag  okej vi gör så här  jag säger hallå ser du mig eller nått?
eller så hoppar jag upp och ner Olivia jag ser dig nu, klick så la vi på jag tar en bild i ställt än att skriva hur långt vi åkte,



sen var vi framme i fruängen klev av  vi tog bussen mot smista

sen så väntade vi på bussen sen kom den blablabla, aja sen var vi framme vi gick runt  och tillbacka för vi ville se om han kommer danny kommer in på vårat håll och det gjorde han typ också fast lite senare  innan han kom så  lyssnade vi på musik och sånt som man brukar göra  i bland ;)  och vi flummade så jäkla mycket så vi hållde nästan på att dö  men vi dog av garv iallafall sen träffade vi han.
 då var bara  jag och olivia dära jag  han sa ba hej och kramade oss  dom andra som var där stog där upp o kollade bilar alla fansen typ ahha så det var bbara hon o han och jag där plus några gubbarna  förlåt  för det om ni läsar min blogg hahah   innan han kramade tog han upp sin iphone  och kollade på sin iphone sen gick jag sakta  för jag vill ju inte störa honom om han gör andra saker sen fick vi kram.  sen så  pratade vi med han och han kollade på en bil och det var två gubbar som snackade men Honom" och snackade om en bil o danny sa så här om  den bilen han  rörde vid han ba hur öppnar man dörrarna på denna? och det tyckte jag och olivia var as kul sen så gick han i väg <3  sen så   klockan 15:00 började allt  det var lite konstigt för först började singneringen  då  så köpte jag en affisch gick upp  på scenen med olivia då! då var vi framme   vid scenen  då sa
danny: hej   jag läste  på bdb att din lärare inte kan ditt namn jannice? jannicea hahah sen skämtar han med mig jannice

jag hahha :)  <3 sen hejdå och sen så började han sjunga o allt sånt jag och olivia  dog av garv hela resan typ ;) sen så var det klart vi  gick ut sen så åkte danny ut från en garage sak med bilen tuuuuuuuuut tuuuuuuut  tutade dom  på oss  då sen så  vinkade jag och  Olivia    vi åkte  buss till  fruängen gick av där  sen tog pendeltåget till t centralen blablabla  vi åkte samma sak fast med mörby tåget då för det kan man också göra sen så var vi framme i t centealen vi flummade då med efter det så  sa vi hejdå  det var kul o träffa dig sen gick vi skillda vägar  och sen tog jag mitt tåg   och hon sitt :)  nu orkar jag inte blogga mer för i dag  puss o kram

Inga kommentarer: