onsdag 23 mars 2011

I do not know what to blog about.

Hej i dag har man varit sjuk, i Två dagar nu :( aja hur som helst skolan i morgon, det ska väl bli bra eller nåt men på lördag kommer jag träffa två galna personer ni vet kanske vilka? ;) men jag säger ändå det är danis och Olivia.

det kommer bli as roligt att få träffa dom igen Men,
nästa vecka då får man inte vara sjuk Sorry för att jag har varit sjuk :( jag ville ju dansa i dag eller ja träna på min dans som vi ska ha i föreställningen nu kommer dom väl döda mig när jag kommer tillbaka, Ops

och nu på onsdag som kommer, smäller det då ska vi spela upp den gaah det kommer bli as kul och spännande vi ska spela upp den tre gånger på onsdag.
jag kommer få ont i magen nej skojar bara, men det kommer bli så galet kul :) och nu på lördag träffar ju jag mina sötnosar.
i
Södertälje längtar så galet mycket efter det och till och med på föreställningen,
puss och kram nu ska jag inte blogga mera i dag

Inga kommentarer: