måndag 20 augusti 2018

Äntligen!!!!!

hej i dag  så ringde jag hon på abf igen äntligen så var hon inte upptagen eller  när man ringde så la hon på men nu äntligen. Fick jag tag på henne, jag sa att jag undrar om min utredning vad den handlar om den handlar om min arbetsförmåga, jag har aldrig  fått veta om det. Men Markus på abf berättade om det och vad det handlar om med utredningen men han sa att jag skulle prata med henne och det  har man gjort nu. Och hon sa inte direkt jättemycket om sj utredningen. Men hon sa att  dom på Work for you hade inte gjort klart min  utredning om min arbetsförmåga på papper hur det ser ut. Det är lite svårt att förklara, och då var det lite svårt  för  hur dom ska tolka det, på abf men nästa vecka den 29 aug så ska jag på något grupp möte/information grej på Samhall skulle egentligen ha varit  i ABFs  föreläsning nu på torsdag men tyvärr kan jag inte det. Så då fick det bli nästa vecka  och då kommer dom prata om arbetsträning och se vart jag ska göra för något. Äntligen säger jag för jag har mått så himla dåligt på sista tiden jag har varit orolig för många saker. Och har många tankar  i luften när man ska sova, så nu äntligen så  lossnar  det lite  med jobb/arbetsträning  för jag behöver verkligen detta. Så nu är man ett steg längre  för nu vill man bara komma ut på jobb😊❤️ Nu ska jag sova så godnatt

Inga kommentarer: