lördag 11 augusti 2018

Minigolf med gänget

Hej bloggen idag har jag och älsklingen varit i Nynäshamn och spelat minigolf med några till. jag och älsklingen åkte innan alla andra  och åt lite mat  och väntade på dom andra där. och sen började vi spela alla var duktiga. jag kom 1 sen kom svärfar 2  och sen kom axel min kille 3 sen Ove och sen sist men inte minst Tony,  sen åt vi glass och kollade på när dom andra spelade klart vi var typ 10 st som var där efter det så åkte vi till en badstrand där jag axel Tony och Owe fick vara kvar tills dom andra kommer vi fick skjuts av axels pappa för hans skulle hämta resten av gänget, när  vi var samlade alla så åt vi picknick ❤️ Det var så mysigt

De här bilder så åt jag och axel våran mat när vi väntade på dom andra 
Sen efter picknicken gick jag och axel tidigare medans de andra åt fortfarande  så åkte vi hem. Jag har haft en toppen dag idag :)

Inga kommentarer: