torsdag 9 augusti 2018

Onsdag 8 aug 2018 gröna Lund med bästa kusinen

idag har jag och min kusin och  våra pappor varit på gröna lund,  det är första gången jag har varit med henne på grönan  och jag har inte haft så här roligt på länge. Hon har till och med sovit över här till idag, torsdagen, och idag känner jag mig ledsen eftersom hon ska åka iväg senare idag till några känns jobbigt,  tycker jag för att jag kommer sakna henne men vi har iallafall roliga minnen och jag vet att det är inget hejdå. men det känns jobbigt ändå fast man vet att vi kommer ses snart igen :) och när vi kommer ses igen så ska jag mamma pappa  hon och hennes pappa och farmor,farfar till Spanien nästa år men vi har inte planerat  riktigt helt men vi har pratat lite smått  om det :) och så kommer min kille också om han vill följa med det kommer bli så himla roligt.  Och jag är så himla glad ❤️ Att alla människor runt omkring mig finns  jag har haft många stunder där jag har mått dåligt. Så att jag inte har tänkt klart,  och sånt men nu känns det bättre ❤️ 

Inga kommentarer: