fredag 3 augusti 2018

Varför? Ska det vara såhär?

Hej bloggen det var längesen man bloggade, men nu tänkte jag berätta  några saker för er jag mår inte bra jag är ständig orolig för en massa saker. Jag vill vara så öppen som möjligt. Jag har varit arbetslös sedan från Work för you tiden, Work for you  samarbetar med arbetsförmedlingen  man får bara gå där i 1 år  och det har jag gjort nu jag slutade den 3 juni  2018 dom på Work for you  sa att jag skulle prata med Arbetsförmedligen jag ringde, dit  då var det en kille som pratade kommer ej ihåg namnet han sa att jag skulle söka jobb  han sa sök jobb på ett otrevligt sätt. Sen ringde jag igen  en annan gång till en som heter Marcus han sa att dom håller på gör om på arbetsförmedlingen  och att det är rörigt just nu. Och jag frågade honom vad jag skulle göra för något. För jag berättade att jag vart utskriven från Work for you och då sa han Att dom håller på och gör en utredning som hag inte ens fått veta från någon  om den handlar om att jag ska försätta arbetsträna eller jobba på riktigt eller vad man  nu säger. Jag blir så  arg ledsen och besviken men han som jag pratade förstod mig hur jag kände, och han sa att jag skulle prata med en som tar hand om utredningar så jag skulle få prata med henne och jag fick hennes mailadress och nummer så jag ringde henne efter jag hade pratat klart med honom jag ringde fick ett svar att jag kan tyvärr inte prata just nu eftersom jag är upptagen, just nu men jag kan ringa tillbaka sa hon jag ringde om igen  och om igen samma sak igen jag är upptagen och jag vill ju göra rätt för mig att jag pratar med abf för att dom inte ska säga att jag inte har hört av mig jag ringde igen och igen  men hon klickade bort mig. Och  min kille fick nog han gick upp  personligen  Upp till dom  och pratade med hon som jag skulle prata med och sa att nu är det såhär att Jannica är orolig  på vad som ska hända kan du prata med henne då säger hon ja det kommer jag göra ha tålamod, jo men visst ha tålamod?? Hur  ska man ha tålamod när jag har väntat sedan 3 juni  och jag har inte fått veta något. Det är helt  sjukt :(   Självklart kunde jag själv gå upp innan han gick men han blev förbannad och ville  hjälpa mig och jag har sagt detta till mina föräldrar dom är inte så glada heller.  För detta är ju min framtid. Jag måste ju ha ett jobb  och  tjäna pengar
 Och ha ett  bra liv. Men just nu är allt bara snurrigt  och jag har ångest och  depression. Jag sover väldigt dåligt  på nätterna för att jag kan inte sova på nätterna ligger och tänker och har massa tankar i luften  och har panikattacker varje dag

Inga kommentarer: