torsdag 15 oktober 2009

åhhhh jobbig dag

hej min kära blogg i dag så skulle jag till skolan
men det vart misslyckad jag åkte buss dit när jag skulle gå av
så öppnade inte han som kör bussen vi åkte liten bit innan den starta en liten bit sen så jag gick dit och sa åt honom & hanba är bannanerna goda i dag?? nej så var det inte, men han släppte ut mig jag fick gå en liten bit sen inne i skolan gå upp för trapperna sen hade vi matte sen hållde killarna på när vi hade matte då
sen så skulle dom andra ha jumpa jag med men jag hostar för mycket och det är inte bra att ha jumpa då då fick jag vara inne på datorn då var jag på emd sidan o youtube sen kom det en kille in som vi kallar han för fredde in o var på datorn sen kom eivor in och jag sa till mamma på sms mamma kan inte du ringa så gjorde hon det å pratade med eivor om att jag hostar hela tiden sen så skulle jag med fritdis senare till bio då vill man ju inte hosta hela filmen så hon eivor sa gå hem sen nästa vecka ska jag praktesera på min skola i norsborg med olika djur och sånt det var allt för mig och GLÖM NU INTE SPRIDA KÄRLEK TILL ALLA

Inga kommentarer: