tisdag 6 oktober 2009

pinsamma saker

när jag skulle till bussen ner så skicka sms i morse så titta jag upp sen ner igen sen ramlade jag i dicket och så var det blött på gräset oxå så jag fick gräs fläck o gaga på byxorna på ena sidan oxå jaba oh nej och en tjej med hund sen en kille kom dit o sa vill du ha hjälp?? jaba nej tack men tack ändå tror jag tyst.
,tack så hemskt mycket av hon tjej som vill att jag skulle skriva hej å gjorde jag det sen det har varit mera än så jag skulle sätta på musik i öronen fast jag glömmde sätta i den odäntligt sladden när alla vänta på bussen sen glömmde jag där inne oxå det var as mycket folk när jag lyssnade på emds låtar och sen
råkade jag sitta på en kille när jag skulle kliva av och
han hade tjej kompisar o killkompisar med

sen så är jag i skolan så var det i mitt pinsamma dag :) och i morgorn så är det det som har hänt är historia som hände i dag

Inga kommentarer: