tisdag 6 oktober 2009

hej alla undrer bara människor!!!

nu har jag fått nog av tjejen som skriver för mycket...
vad ska man göra??? okej så här skriver hon sms 1
jag känner mig sjuk när någon retar mig jag hatar när någon retar mig sms 2
tyvärr det är mtt fel dom som bestemmer sceff jag saknar dig jag vill sluta på i dag sms 3
oscar han pratar aldrig mer med mig allså han skojar inte mer inte med mig jag är hemsk ledsen när jag kommer hem jag ska gråta då
sms 4jag klivit av bussen nu det vet jag men hon åker taxii!!sms 5 hej jannica
hur e läget då vad har du gjort i helgen,
vad ska du göra i dag när du kommer hem från fritis björkhagan allså sms 6 jag vill ändå ha hej sen här sms 7 saknar dig jätte mycket jag ser inte en bra kompis o snäll som dig du är snällare än oscar jag hatar honom först säger hon jag hatar dig till mig sen säger hon jag hatar inte dig jag hatar oscar så här skrev jag i morse hej är du nöjd nu att ja säger hej sen fick jag svar av henne jag vill ändå ha hej ååååååååååå

Inga kommentarer: