fredag 23 oktober 2009

här ska jag blogga om ett litet praktik snack

hej alla glada sköna goda jaja men nu ska jag berätta...om min praktik i norsborg som jag fick vara en vecka i måndas så fick vi mata göra rent till fåren jag råkade släppa ut ett får typiskt!!! mig första dagen fyyy på mig och sen så gick vi på hund promenad det var kul och vi åt sen mat nånting äkligt kommer inte i håg menmen,
sen hade vi rast och sen så hade vi något kommer inte i håg där heller men kom igen nu jannica tänk efter nu!!!!!!! på tisadagen ehh??? hud promenad igen fast en annan dag sen mockade vi till fåren igen igenigenigen sen så åt vi mat o det var lika äkligt sen hade vi rast och vi var inne på datorn vetgirig.nu det är en sida som är olika tester till musik från gamla sockor nej men filmer djur och sånna saker så gå in på den sidan sen så hade vi något mer och sen hem sen när jag kom hem sjukt trött känndes som om jag skulle svimma sen på onsdag så hände inte så mycket samma gamla vanliga fast jag släppte inte ut något får då sen åt vi och vi hade prov sen sen åkte vi hem och sov eller vad alla gör sen på torsdag så var vi lediga det var väll någon studie dag vet inte varför då var jag hemma o sov hella dagen skönt säger vi till det sen på fredag (sista dagen) :( usch säger vi till det jag hade jätte kul o lära känna folk oxå kommer sakna er alla

Inga kommentarer: