tisdag 13 oktober 2009

hej alla undrer bara människor!!!

hej i dag mår jag lite bättre men,
en kompis som skickar så dumma sms som hon göra......
1 sms en dag i vecka pratar jag inte med min bror det förstår jag men förlåt e du inte min kompis mer?? 2 sms:et mitt hjärta brinner till dig vaaaaaaa vad menar hon är hon kär i mig eller 3 sms jag vill inte ens vara din kompis någon mer håll dig jag vill vara närheten av dig mer sms 4 sluta och skicka inget mer sms din idot jag hatar dig sms 5 antagligen skulle jag sluta 14 38 men i dag så var jag sjuk för att min kusins lägenhet e jätte varmt jag blir svätig och nu har jag medicin näss spry o alvedon man kan väll inte bli sjuk av varmt kallt kan man bli sjuk av varmt kan man inte bli sjuk av sms 6 inte vad jag vet vad som än händer fortsätt bara sms 7 jag e ändå kär i emilo och havi o oscar säg inte till någon bara mellan mig o dig neeeeeeej hon fattar noll jag säger så du har tre stycken hon ba nej det är fel att ha men hon har ju sms 8 vi har redan lekt ute på gården förlåt jag är ändå din bästis hon behöver inte säga förlåt varenda gång hon skickar sms sms 9 jag väntar i busshålplatsen i går radera mitt nummer radera mitt sms som jag skickade till dig alla radera de sen skrev hon mera......... fattar ni hur JOBBIG HON ÄRRRRRRR??????????

Inga kommentarer: