onsdag 17 november 2010

alla har nästan varit arga på varandra

Hej. i dag har  nästan alla varit arga på varandra Lisa det är våran lärare hon är så,
arg. jag vet inte varför men hon är arg på oss för.. vi gör inte som hon säger men vi gör det,
jag har varit arg på henne för, hon säger till mig jannice kan du sätta på kaffet?  hon säger allt till mig vad jag ska göra, jag börjar bli trött sen säger hon jannice men jag heter jannica för det är mycket vanligare att hetta jannice än jannica men ändå sen så ska vi hålla rent i våra fack eller vad det heter som vi sätter in papper och böcker i då blir hon arg och säger nejnejnej det är fel men jag  tycker det spelar väl ingen roll om man sätter lite fel och det. men sen blir hon arg på alla oss  för vi gör geografi  vi har gjort klart norrlands städer och då ska alla dom bli rätt  i våra pärmar där vi lägger alla papper o sånt ,det ska vara rätt det klart men jag blir trött på henne att hon säger si och så sen  självklart så vill ju hon att vi ska lära oss saker men jag tycker, hon kan ta det lite lungt! och hon säger så här när vi har massa papper framför oss  då säger hon jag vill inte se era papper överallt men var ska man lägga dom då?  vi har ju fått såna där fack eller vad det nu hette, och pärmar men, tyvärr så funkar det inte hon blir bara arg på oss. aja vi syns i morgorn

Inga kommentarer: