måndag 22 november 2010

måndagar dödar mig! igen

hej. i dag fick jag skjuts av min pappa  till  skolan,
 till botkyrkahallen då, för vi skulle ha styrketräning då, efter det så hade vi eng,
sen efter eng så  åt vi mat det var nånslags fisk, efter när vi hade ätit så vart jag dålig, för jag har ont i magen.... och när jag nyser så får jag lock   i öronen, om jag typ ska lyssna vad Lisa säger så  hör jag inte så bra  och då sa ja till  manne. att jag mår dåligt
sen sa jag till lisa, och våran dans lärare maria, då fick pappa hämta mig som tur var så var han ledig från jobbet i dag. för att han håller på jobbar fullt upp med mitt rum och ute i  trädgården för att han jobbar med en mur som  våra lampor, det är typ gatolampor... så han fick betong  några som körde hit massor av betong, typ i 11  eller 12 tiden så kom dom hit, och sen har jag tittat på mitt favorit pogram  och nu sitter man vid datorn ska sova snart. men ni får ha det så bra så syns vi i morgorn

Inga kommentarer: