måndag 29 november 2010

har ingen bra titel ha .ha ha

Hej.
i dag så var jag i skolan med min kompis  och vi hade ídrott.
det var styrketräning det var jätte roligt, och då tog manne våran assistent i klassen
kort på mig och min kompis när vi tränade.... och han  filmade då sen så hade vi engelska,
och efter det så hade vi lunch och sen matte  och sen  kommer jag inte i håg allt, men det gör inget
efter det så tränade vi på våran föreställning"  som hette en natt i december, men nu har vi bytt och den heter en natt i februari för vi ska spela upp den då, efter vi hade tränat på den då så gick vi upp till musiken. efter musiken så slutade vi och sen när vi väntade på våran buss  som ska åka till tumba centrum.. och vi väntade ocn väntade men till sist så kom den, efter det så var vi i tumba och när jag och min kompis gick av bussen och börja gå en bit så   träffade vi våra gamla  klasskompisar som heter Anette och Carina jag märkte inte först.
men sen sa Carina så här hej  Jannica och Riro och jag ba va? för jag tänkte det finns ju fler jannica  och sen så såg jag att det var dom så  väntade vi på samma buss, men jag och riro tänkte ta 717  bussen men sen när vi såg carina och anette då så väntade vi på bussen och vi pratade, och pratade och skämtade med varandra... sen så kom det en buss som åkte till skäcklinge  och carina gick på den då fast det var typ fel bussen men man kunde säkert ta den ändå anette gick inte på bussen och inte vi heller men sen så var det den bussen vi tänkte gå till i början  717, så vi sa hejdå anette och sprang till bussen men sen så gick vi halva för det var ganska några som skulle gå på den bussen, aja  sen  åkte vi bussen hem och nu är man här och bloggar.
i morgorn har man sovmorgorn till kl 10 så skönt......
hej så länge så syns vi i morgorn

Inga kommentarer: