tisdag 30 november 2010

en bra dag

hej i dag  när jag gick till min buss väntade, en stund  sen när man såg bussen,
 och jag tog upp mitt busskort inget nytt att veta hihi nej nu skämtar jag, okej! det var så här
när jag gick på så träffade jag några  bekanta ansikten  jag träffade mina  gamla lärararna från kassmyra skolan när jag gick 1 till 5  och jag vart glad och träffa de. de skulle med sina elever rill tumba som mig. då  pratade jag med de.. de hette Tobias Lotta  Pernilla  och deras små elever sen när vi kom till tumba träffade jag min kompis riro våran buss var försenad..... men sen så kom den då åkte vi till hallunda cenrum gick av sen gick vi en bit... sen i skolabn gjorde vi inte så mycket  vi åt lunch det vart stekt fisk dert var faktiskt gott
och sen hade vi mat och boende
då gjorde vi köttfärsgratäng och lussebullar sen åt  köttfärsgratäng  men tyvärr fick vi inte provsmaka lussebullarna  för dom var inte klara, men ni får ha det så bra så syns vi i morgorn

Inga kommentarer: