fredag 5 november 2010

Första dagen på sång och dans läger

Hej bloggen,
I dag så har vi inte gjort så mycket
men jag berättar från början. Först åkte jag mamma
Och pappa till östertälje där träffade man alla ledare och
Deltagarna, men vissa var sena och den andra läger bilen var sen för att dom åkte från västkusten och det var massa trafik men sen så kom dom, vi åkte iväg dom andra åkte före oss vi fick göra det hårda jobbet hah nej men vi fick handla frukost till i morgorn sen åkte vi ännu längre typ då köpte vi mat till i dag set vart pizza... Jag tog kebab
pizza var jätte gott. Sen åkte vi längre. Då var vi framme, alla vi som satt i mini bussen gick av Moa ringde att dom andra kan komma ut och hjälpa till med kassarna sen gick jag in Malin ledaren hon vart så glad att se mig hon ba hej!! Jannica och Sen åt vi maten lite länge fram fick vi se vad som händer i morgorn. Då ska vi spela in en låt i en riktig studio ska bli as kul sen när vi fick veta vad de var för låt så provade vi stampa det är we will rock you sen kolladevi på idol 2010 och nu är man i sängen ska upp tidigt i morgorn till studion

Inga kommentarer: