onsdag 9 februari 2011

allt och lite till i skolan på en onsdag

 i dag har vi haft sovmorgon till kockan 10 men jag orkar inte snacka om det,
vi har haft skolfoto boken och lite, annat också. som svenska  tänkte säga engelska men det hade vi inte
sen så hade vi lunch sen data  och  på data lektionen gjorde vi typ tabell  eller som schema, sen så vart vi klara med det vi gick till vårat klassrum vi gjorde svensk gramatik eller ja inte alla då. sen hade vi liten rast efter rasten så gick vi ner till dramasalen och bytte om oss, efter vi alla hade bytt om oss så  värmde vi upp oss med att springa och gå i slow motion. och springa igen där så ramlade jag  och slog i mitt knä men det gixk väll sådär bra  men jag skadade mig inte så  mycket men  lite då  sen var vi uppvärmda  och då skulle vi träna på våra danser i föreställningen det var min och Mohammeds tjuvdans som jag är med på och Adams  dabns för  våra danser ska  föreställa  våra drömmar" som vi ska spela någon gång i mars hoppas jag! och nu ska jag kolla på Ebba och Didrik så  vi syns i morgon samma tid samma kanal  xD
haha nejdå  aja nu ska jag dra hejdå/jannica

Inga kommentarer: