onsdag 23 februari 2011

sovmorgon i dag

hej i dag hade vi sovmorgon  till klockan 12  så vi började klockan 12 då
jag åt  blandning av frukost och lunch  för att det blev stekt fisk i skolan och det har alltid blivit stekt fisk,
så ja sen  tog jag på mig mina utekläder... och gick till min buss och jag stog och väntade då sjöng jag E.M.D.s låtar för mig själv   typ baby goodbye,we can och sen andra låtar sen   kom det en buss  som var min, på andra sidan.. sen kommer det en till  sen kom min buss på min sida, efter det så åkte jag ett tag till tumba, Centrum... där stog min kompis Riro det var så rysligt" kallt så vi frös  vi stog inne men det hjälptes inte men då fick vi åka upp i rulltrappan där blev det lite varmare men då sa jag vi kan väl gå ner och kolla lite inne i tumba då sa hon ja, och det gjorde vi.. sen så kommer Manne,Mohammed, Adam Christoffer och en praoelev med dom som var en kille då  dom fikade för vi tjejer hade jobbat över två dagar så därför får vi  sovmorgon till klockan 12 och sen så gick vi lite runt och följde efter dom.... det kändes nästan som vi spionerade på killarna vi visste ju att dom skulle vara i tumba aja sen så kom bussen  klocka var typ 11 då när den kom efter  det så gick vi på bussen åkte till hallunda där vi går sen tog vi av oss våra utekläder sen lade vi in dom i  våra skåp efter det så gick jag o riro till datasalen för vi skulle ha det men killarna gick och åt mat med Lisa  våran mentor  sen bla bla bla orkar inte skriva det efter det  så  hade vi  liten rast  och sen ner till drama salen där vi hade dans  och jag och Mohammed Christoffer Adam  och Doaa men Doaa skulle egentligen inte vara med i  i våran dans till föreställningen men, det var för att  steffi skulle till tandläkaren  så Doaa fick ta hennes plats aja sen hade vi gjorde det allt blev jätte bra sen så  sminkade jag o riro oss lite inte för mkt heller lagom gjorde vi sen gick vi till  bussen  väntade och sen kom den och vi åkte bussen till tumba  sen var vi i tumba  vi tog en buss som heter 171  och den skulle runt hela bremora  men först skräftavägen eller vad man kallar den vägen sen kassmyra  och det är där jag  brukar gå av men nehe inte denna gång det var flera som skulle av där  vid kassmyra men  han körde ännu längre typ försig det är inte så långt men det är mörkt och kallt  och man kan frysa lätt om fötterna kanske aja då fick jag gå av bergudden det var många som skulle av vid kassmyra men jaja alla fick gå av min kompis  bor ju nära den hållplatsen men hon ville stå o vänta på en ny buss typ fast jag och hon orkar inte vänta så  jag ringde mamma och sa allt det där då  ringer pappa på mammas mobil igen och frågar vart är du? sen så  sa jag vid bergudden där malmsjöskolan ligger och sen hämtade han mig o allt   fixade sig så nu är man hemma  och nu ska jag inte göra, så mycket puss och kram /jannica

Inga kommentarer: