fredag 11 februari 2011

Ingen skola och inga bussar gick/går

Hej i dag så väckte mamma mig och sa till mig att inga bussar tåg gick i hela Stockholm
Bara, personalbussar så vi kan ju inte åka då :( aja men
Mamma sa till mig. Att jag ska ringa Lisa jag gjorde det men hennes mobil vad typ avstängd eller, att hon hade ljudet på ljudlöst eller så la hon den i sitt arbetsrum,
Aja då försökte jag Ringa manne men han svarade inte men sen ringde jag till Riro. Min kompis

Och säga att inga bussar går inte ens 38:an. Till hallunda för vi går i hallunda,
Hon. Svarade mig efter ett tag typ och då sa jag att bussarna. Gick inte. Och sen sa hon att hon ska prova ringa Lisa och det gick, och min kompis ringde tillbaka till mig,
Då sa hon att Lisa visste om vädret att inga av bussarna sen sa. Lisa då att jag och Riro får stanna hemma från skolan för det var ingen idé att åka till skolan det tyckte jag var synd för att jag och Riro brukar ha musik tillsammans fast ensamma. Dom andra kunde gå till skolan för dom bor jätte nära skolan, alla i våran klass bor nära men aja. Nu ska jag kolla på film vi syns i morgon puss och kram /jannica

Inga kommentarer: