fredag 4 februari 2011

bästa bästa fredagen 1981 nej skoja

hej i dag är det bästa dagen,  som var i skolan  först hade jag och min kompis individuellt musik,
sen hade vi svenska efter tror jag, eller vad det nu va?  men aja det ska jag inte prata om  sen hade  sandra musik efter oss då  sen kristoffer musik efter han så hade Hannan då och Adam men adam är sjuk så hannan hade då, själv efter det så skulle

Stephanie men hon skulle till sjukhuset och ska vara borta hela dagen då, men då fick jag ha  individuellt igen helt själv utan min kompis då det gick jätte bra tycker jag, Hans  det är min musik lärare tyckte det med
och han sa så här att vi behöver tid för oss själva så han ska fixa en tid  så att jag kan träna mer och sjunga ensam jag sjunger jätte bra men, han menar att  jag och min kompis brukar sjunga tillsammans. så därför  ville han att jag ska sjunga själv  med en egen tid  så sen så efter jag har sjungit så gick jag tillbaka  till klassrummet, och då läste våran mentor  lisa en bok som heter shoo bre och den skulle bli en film eller kommer bli en film, men sen så jobbade vi med våra böcker och allt det där sen så skulle vi till maten  och där står det  några som  vill göra audition till filmen eller dom tar hand om audition som ska heta shoo bre men vi gick in  till matsalen först sen efter maten så gick vi ut igen, och
 då ville jag  anmäla mig  till audition så jag gjorde det och  först skrev jag  in mig på en lapp vad jag heter och mobilnummer och epost adress då och namn på skolan  sen gick jag och han som tar hand om det gick vi in till aulan  min kompis väntade utanför då  så han och jag gick in jag gick upp på scenen... och han satt på en kramra så jag skulle prata in i den  och han frågade vad jag hette och allt det där  och sen frågade han vad du skulle för ändra  då sa jag jag vill för ändra världen att folk ska bli snälla  mot varandra och sluta kriga, a och sen frågade han om du inte blir den som har huvudrollen i filmen eller vad man ska säga så och han sa vill du bli statist om du inte kommer med i rollen då sa jag ja det vill jag och sen  så gick jag  ut o va as glad att jag våga  att jag  går in där. juste den kommer visas på biografer också, det ska bli as kul
ha det bra så syns vi i morgorn /jannica

Inga kommentarer: