måndag 29 april 2019

Blir trött

Hej bloggen jag blir så himla trött på att känna mig ledsen för inget egentligen  mår bara skit just nu och jag ska egentligen jobba idag men jag är så himla trött. Och mår skit så att jag inte kan jobba. Och jag har så många känslor och tankar i huvudet! Det är den här panikångestattackerna som jag känner att det kommer jag kan inte andas plus man är täppt i näsan också, försöker må bra men känner mig alltid nere nu. Jag vill ju inteklaga och skriva ut att jag mår dåligt. Jag måste göra något åt detta så jag kan jobba det är helt stört att jag har varit borta mkt ifrån jobbet. Men jag försöker tänka framåt men mår ändå dåligt. Och jag får ångest varje gång jag sjukanmäler migför jag vill inte vara en dålig människa. Ibland kan man må skit men det är sjukt att jag mår skit hela tiden, försöker kämpa. Jag vill kämpa men ärrädd för att jag ska må skit på jobbet.! Och jag vill ju ha närmare mitt hem istället för Tumba jag menar att jag har aldrig gått upp kvart i 4 nån gång och åkt iväg för jag börjar mitt jobb i Tumba  halv 7. Jag försöker hela tiden jag lägger mig i tid men varje gång jag har lagt mig i tid så mår jag dåligt i kroppen när jag vaknar!  Jag måste bevisamig själv att jag ska klara av att jobba jag vet att jag klarar av. Men att börja kl halv 7 och gå upp kvart i 4 för att åka sen. Varför kan jag inte bara göra det? Jag mår ju inte bättre av att vara hemma heller 😡 men får alltid den där jobbiga känslan i magen av oro  men hur som helst så ska jagfixa detta men just idag mår jag inte bra jag hoppas att man mår bättre snart. Det är ju vår varför ska jag känna mig deprimerad för? Fattar inte detmen hur som helst ska jag kämpa imorgon 

Inga kommentarer: