måndag 15 april 2019

Nu vet man varför

Hej bloggen nu vet man varför jag har mått skit är så jävla rädd förlåt för språket, men jag har varit trött nerstämd m.m och jag gjorde ju blodprov och min läkare skickade  ett brev hem till mig hos mina föräldrar eftersom jag har inte fått min post hit jag bor ju här nu, men dom vill inte fixa en c/o adress  mina föräldrar vill att jag ska ha min post hit men axels föräldrar Säger en massa saker att det inte går men hur som helst så fick jag svar om https://drive.google.com/uc?export=view&id=12_kafMwSGjstJJvDOQiEzCvAFxWiYwUijag blir så jävla  rädd nu 😞 därför har man inte mått så  bra jac  vill ju bara må bra. Men det är bra att man får veta detta, men ändå är jag mer orolig för jag är ju  deprimerad är ständigt trött och nerstämd  och imorgon tänkte jag gå för jag orkar inte gå dit idag  varför ska detta hända mig?? Först är detaxel  sen nu mig  blir bara trött  på detta 

Inga kommentarer: