onsdag 10 april 2019

nu igen

hej godnatt på er kan jag väl börja med  jag kan tyvärr inte sova och inte axel för han mår skit och mår skit och mår skit han spyr han har inte ätit något och när han försöker äta så spyr han ut plus han kan inte andas så himla bra,  och han har druckit vatten men då spyr han ut det med och det är  4 gången har man ringt nu till ambulansen Vi förstår ingenting vad som händer med honom jag är jätteorolig och han med, visst det kan ju vara kräksjuka eller ja magsjuka som han har, men det känns mer som något annat också. Jag vet ej vad jag ska säga för detta börjar bli sjukt jobbigt för båda oss!! klockan är nu 00:36  och vi hoppas att dom kommer snart för annars vet jag inte hur vi ska göra självklart kan man ta taxi men hans godman vill helst inte det. plus att hans godman har tagit in hans pengar när hans godman var utomlands så hade axel 2000 kr men nu är hans godman hemma igen i sverige och då tar han tillbaka axels pengar och sätter dit 500 kr istället förstår inte vad han håller på med? låt axel ha sina pengar i fred visst jag ska inte bry mig om hans ekonomi men jag blir ändå orolig och arg på hur hans föräldrar och hans bror till godman gör??? dom behandlar han som ett litet barn och behandlar mig som skit med blir så jävla arg och ledsen dom måste förstå att vi är vuxna  men ja jag hoppas att det fixar sig men Tror inte att det kommer fixa sig i framtiden, men nu hoppas jag att vi kan åka till sjukhuset för 4 gången  så det blir en upd sen hur det har gått

Inga kommentarer: