måndag 8 april 2019

jag orkar inte gå upp så tidigt

Hej bloggen idag mår jag lite bättre förutom att jag har inte varit på mitt jobb idag pga att jag mår inte bra, och att gå upp klockan kvart i 4 på morgonen, för att åka till Tumba är jag inte så himla van att göra, jag menar att jag orkar inte åka från Skogås till Tumba Jag ska ju inte klaga  heller, men det är väldigt tidigt att jag ska gå upp men jag ska försöka gå imorgon tisdag sen längre fram så ska jag byta ställe som jag har närmare till skogås. Men nu är man hemma och vilar och  imorgon ska jag till jobbet, och kämpa på fast jag inte orkar egentligen men får försöka  fram tills jag kan byta arbetsplats men i kväll så får jag lägga mig i tid och gå upp sen klockan kvart i 4 imorgon men vi hörs imorgon hur allt går

Inga kommentarer: