tisdag 9 april 2019

Mår dåligt igen

Hej på er  idag vaknade man med magont och ångest  kunde inte gå till jobbet pga av allt som hände igår var vi nära på att få åka in  till sjukhuset med axel för tredje gången på en och samma gång han fick åka in  i helgen fredag lördag men söndag mådde han bra men han hade ont, men igår måndag. Var vi nära på att få åka in med honom, men vi behövde inte göra det som tur. Var men jag mår  nu inte bra! Så jag har bokat ett besök på vårdcentralen för att få läkarintyg. Jag har så himla mycket i mitt huvud som jag inte kan styra vissa gånger kan jag styra det,  för många tankar och bollar i luften  men imorgon är jag  ledig från jobbet. Men på torsdag ska jag fan kämpa  med jobbet,  men just nu är allt bara skit! Sen ringde bo som är min chef eller ja kontakt på Samhall och han var skit arg på mig för jag vill ju byta till ett annat ställe som är närmare, men han ba jag förstår inte varför du inte går till jobbet?? M.m asså jag mår inte bra vad är det som du inte förstår?? Helt sjukt att han inte förstår mig. Jag sa till och med att jag ska gå upp kl kvart i 4 på morgonen för att jag ska åka till jobbet och jag ska vara där kl halv 7 på jobbet  jag har aldrig gått upp så tidigt plus jag bor med min pojkvän nu. Inte hos mina föräldrar som mitt jobb är nära hosdom, han måste förstå att jag inte orkar gå upp så sen är det att jag jobbar vissa helger och jag är inte van med att göra det. Men om jag visar honom att jag sköter mitt jobb då kan man flytta på mig sen. Jag mår verkligen inte bra med allt detta som händer självklart ska man inte klaga helatiden. Men jag försöker fixa så att jag mår bra men det kommer nya saker hela tiden är orolig för många saker  så som min framtid  m.m  men nu ska jag försöka vila  så vi syns senare

Inga kommentarer: