onsdag 17 april 2019

Förstår inte

Hej bloggen jag hoppas att ni mår bra själv så ärdet skit,  självklart ska man ju inte klaga hela tiden på sitt mående men just nu mår jag bara skit och vill bara försvinna, axel mår skit också  han hostar m.m och jag som har tydligen fått skörldsköttelhormorn eller vad det nu heter, jag är trött ständigt hela tiden får panikattack är orolig hur våran framtid ska se ut jag vill ju ha min post hit men inget har ju ens hänt på tre år,  jag och axel bråkar hela tiden men vi blir sams sen bråkar vi igen och vi blir sams och bråkar fram och tillbakahela tiden vi vill ju inte bråka med varandra  meningen av oss mår bra, jag vill bara ha ett hem som jag känner mig trygg i och att få utvecklas som människa och kunna ha husdjur som katt mendet vill inte hans familj m.m jag mår bara skit att jag ska leva upp på hur hans mående ska vara och hur hans  familj vill att axel ska ha för mål hanfår inte ens bestämma saker sj han ska leva upptill deras mål 😡😭 vill bara att vi ska må bra och ha ett eget liv men det kommer ju aldrig gå om vi aldrig får utvecklas m.m är trött på detta 

Inga kommentarer: